miércoles, 18 de mayo de 2011

Instancia

Natalia W. B., nascuda a Figueres el 15 de setembre de 1995, estudiant del INS Castelló d'Empúries, amb DNI 1591995-N i amb domicili a Empuriabrava, C/Rius de Catalunya, num 1. (CP 12345), telèfon 12344321, e-mail;natalia.wegener@hotmail.com.

EXPOSO:
1- Que, en escollir les optatives de 4rt ESO, vaig escollir l'assignatura de llatí.
2- Que, un cop iniciat el curs, m'he adonat que aquesta assignatura no em convé pel que vull estudiar després de l'ESO.

DEMANO:
Que em permeten canviar-me d'optativa i cursar Francès, ja que necessitaré coneixement d'aquesta llengua estrangera pels meus pròxims estudis.



Cosa que espero obtenir.


Empuriabrava, 3 d'abril de 2011


Firma;




SRA.DIRECTORA DE L'INS CASTELLÓ D'EMPÚRIES, CASTELLÓ D'EMPÚRIES.



No hay comentarios:

Publicar un comentario