lunes, 23 de mayo de 2011

Descripció d'un Capvespre d'Estiu

Un capvespre jo era a la platja relaxada sobre la tovallola. Observava què feien les famílies estrangeres que hihavia al meu voltant i pensava en les meves coses. De sobte uns núvols van tapar el sol i vaig sentir un tro. Les famílies que hi havia al meu voltant començaven a recollir les coses, seguidament va començar a ploure molt. Enseguida van marxar les famílies a pas ràpid. Jo vaig agafar les meves coses, mentre sentia com la meva pellbronzejada es mullava, vaig començar a caminar a pas ràpid direcció cap a un bar de la vora. Anava xopa, però em sentia feliç que plogues. Vaig seure i mentre bevia un refresc observava com els vaixells de vela, que navegaven, recollien i anaven rumb al port.

No hay comentarios:

Publicar un comentario